Reklamacja
Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny z zastrzeżeniem, że zarówno konsument jak i pozostali klienci w przypadku zamówień dotyczących artykułów wytwarzanych ( prefabrykowanych ) na indywidualne zapotrzebowanie klienta, w tym artykułów personalizowanych, nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy oraz zwrotu począwszy od chwili zawarcia umowy sprzedaży, czyli od momentu zamówienia.
Zawsze dokładamy wszelkich starań aby zamówienia zostały zrealizowane w jak najlepszej jakości i w jak najszybszym czasie. Czasami jednak coś może pójść nie tak.
W przypadku stwierdzenia przez konsumenta niezgodności z umową Zamówienia dokonanego za pośrednictwem sklepu https://reklamada.pl, należy złożyć reklamację na adres: biuro@reklamada[kropa]pl ze wskazaniem żądania wraz z podaniem numeru Zamówienia.
Zgłoszenie reklamacyjne powinno, zostać złożone na odpowiednim formularzu reklamacyjnym – znajdują się one poniżej.
Oświadczenie od odstąpieniu od umowy zawartej na odległość – Link
Reklamacja – Zwrot kosztów – Link
Reklamacja – Naprawa – Link
Reklamacja – Odstąpienie od realizacji zamówienia przed upływem terminu – Link