Regulamin sklepu Reklamada.pl

Niniejszy regulamin określa zasady korzystania przez Klientów ze sklepu internetowego znajdującego się na stronie: https://reklamada.pl/sklep


I. INFORMACJA O PRZEDSIĘBIORCY:

Sklep internetowy działający pod adresem https://reklamada.pl, prowadzony jest przez jednoosobową działalność gospodarczą ’Reklamada Adam Pannek’, ul. Gliniki 24D, 44-340 Godów. Identyfikująca się numerem NIP: 647-260-55-06, REGON: 527 097 490. Firma „Reklamada Adam Pannek” wpisana jest do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej. Organem prowadzącym rejestru jest Minister Rozwoju i technologii.

Z przedsiębiorcą można się skontaktować na adres e-mail: biuro@reklamada.pl, telefonicznie: +48 573 869 202 lub korzystając z formularzy na stronie Kontaktu.


II. DEFINICJE:

Klient:

Osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, jednostka organizacyjna posiadająca zdolność prawną, lub każdy inny podmiot prawa z którym Operator  zawiera umowę sprzedaży.

Konsument:

Osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która nabywa produkty oferowane przez sklep internetowy https://reklamada.pl  w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą

Operator:

Reklamada Adam Pannek, ul. Gliniki 24D, 44-340 Godów.

Umowa:

Umowa sprzedaży i/lub umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną

Sklep:

Sklep internetowy znajdujący się pod adresem: https://reklamada.pl

Regulamin:

Niniejszy regulamin


III. DOKUMENTACJA ZAKUPÓW

3.1. Na wszystkie zamówione towary w sklepie internetowym reklamada.pl wystawiane są faktury VAT lub e-Faktury.

3.2. Na podstawie Ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podarku od towarów i usług (Dz.U. Nr 54, poz. 535) od 1 stycznia 2013r. opłacenie pierwszej e-Faktury oznacza brak sprzeciwu na otrzymywanie rozliczeń w takiej formie. Tym samym uważa się że Klient wyraża zgodę na otrzymywanie e-Faktur.

3.3, e-Faktura jest tak samo ważna jak faktura papierowa, nawet jeżeli brak jest na niej podpisu kwalifikowanego, tzw. podpisu elektronicznego.

3.4. E-Faktura jest dokumentem przesyłanym drogą elektroniczną w formacie PDF. Do jej odczytania wymagana jest przeglądarka dokumentów PDF (np. darmowa: Adobe Reader).


IV. INFORMACJE OGÓLNE

4.1. Klient za pośrednictwem sklepu internetowego znajdującego się na stronie https://reklamada.pl może zawierać umowy sprzedaży i umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną wskazane w pkt.VI.

4.2. Klient może korzystać ze sklepu pod warunkiem posiadania narzędzi niezbędnych do komunikowania się ze sklepem tj:

  • Aplikacji przeglądarki internetowej: Internet Explorer w wersji nie starszej niż 9.0 lub Mozilla Firefox w wersji nie starszej niż 9.0 lub Chrome w wersji nie starszej niż 10.0 lub Opera w wersji nie starszej niż 10.0,
  • Włączonej obsługi Java Script,
  • Zaakceptowania naszej Polityki Prywatności,
  • Aktywnego adresu e-mail.

4.3. Operator nie ponosi odpowiedzialności za sprzeczne z niniejszym regulaminem korzystanie ze sklepu przez Klienta.

4.4. Klient nie może bez zgody Operatora wykorzystywać jego nazwy,  logo Sklepu, materiałów oraz innych elementów tworzących Sklep w tym  wszystkich elementów graficznych Sklepu oraz układu i kompozycji Sklepu – tzw. layout strony.

4.5. Klient zobowiązany jest podawać podczas procesu składania zamówień lub korzystania z usługi elektronicznej prawdziwe, aktualne i pełne dane osobowe. Operator nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez klienta nieprawdziwych, błędnych lub niepełnych danych.


V. PRODUKTY

Klient korzystający ze strony internetowej https://reklamada.pl może zawierać z Operatorem umowy sprzedaży, których przedmiotem są produkty oferowane za pośrednictwem tej strony. Na stronie internetowej https://reklamada.pl znajdują się szczegółowe opisy produktów i ich ceny.


VI. USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

6.1. Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną:

Operator oferuje klientom bezpłatną możliwość założenia i utrzymania konta internetowego w celu składania zamówień poprzez stronę internetową https://reklamada.pl/moje-konto. Aktywne konto uprawnia do: zamawiania dostępnych produktów; edytowania zamówień oraz danych osobowych.  Umożliwia również śledzenie stanu realizacji zamówienia, przegląd historycznych zamówień oraz szybsze zakupy w przyszłości (można ponowić poprzednie zamówienie).

6.2. Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną:

Warunkiem korzystania z usług jest spełnienie następujących wymagań technicznych ,niezbędnych do skorzystania z w/w usługi jest :

  1. połączenie z siecią Internet;
  2. dowolna przeglądarka internetowa umożliwiająca wyświetlanie na ekranie komputera stron www
  3. przeglądarka powinna akceptować technologię „cookies”;

6.3. Warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usługi:

Klient realizuje zamówienie po dokonaniu czynności określonych w pkt. 1-7 tj.:

  1. Wybranie towarów spośród prezentowanych na stronach Sklepu klikając w button Dodaj lub Dodaj do koszyka;
  2. Kliknięcie w hiperłącze Koszyk po prawej stronie ikonki koszyka (umieszczonej w górnym, prawym rogu witryny) lub button Realizuj zamówienie (dostępny po najechaniu myszką w ikonkę koszyka);
  3. Sprawdzenie rodzajów i ilości zakupionych produktów. Na tym etapie możliwe jest zrealizowanie posiadanego kodu rabatowego, który należy wpisać przy pozycji Kody rabatowe;
  4. W pozycji „1 Konto” zalogowanie się na swoje konto Klienta klikając w hiperłącze Jeżeli masz już konto, Kliknij tutaj, aby się zalogować lub wpisanie swoich danych w oknie formularza. Jeżeli Klient nie posiada konta i chce je utworzyć, należy zaznaczyć opcję Stworzyć konto i wpisać hasło, pozwalające na późniejszy dostępu do panelu Klienta
  5. W pozycji „3 Wybierz metodę płatności” należy określić sposób finalizacji zamówienia, poprzez kliknięcie w jedną z aktywnych sposobów. Po wyborze pozycji następuje przekierowanie na podstronę Podsumowanie zamówienia;
  6. Po sprawdzeniu danych zamówienie można sfinalizować klikając w button Kupuję i płacę
  7. Umowę uważa się za zawartą w momencie przyjęcie opłacenia Zamówienia.

Klient nie może udostępniać osobom trzecim swojego hasła i loginu pozyskanych w trakcie rejestracji do konta użytkownika. Klient może w każdym czasie zrezygnować z usługi wysyłając na adres e-mail: biuro@reklamada[kropa]pl informacje, iż rezygnuje z  usługi. W takim wypadku Operator niezwłocznie usuwa konto Klienta.

6.4. Tryb postępowania reklamacyjnego w zakresie usług elektronicznych:

W przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości związanych ze świadczoną usługą elektroniczną, wszelkie nieprawidłowości należy zgłaszać na adres e-mail: biuro@reklamada[kropa]pl Operator podejmie działania związane z usunięciem nieprawidłowości w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji.

6.5. Informacje dot.  możliwych zagrożeń związanych z korzystaniem z usługi świadczonej drogą elektroniczną:

  1. Możliwość bycia narażonym na cracking lub phishing (łowienie haseł) – w kontekście informatycznym phishing oznacza technikę łamania zabezpieczeń (cracking), używaną do pozyskania osobistych i poufnych informacji w celu kradzieży tożsamości, poprzez wysyłanie fałszywych wiadomości elektronicznych przypominających do złudzenia autentyczne.
  2. Sniffing – niedozwolony podsłuch, inny niż mieszczący się w granicach pojęcia cracking i phishing, polegający na wykorzystaniu sniffera – programu komputerowego, którego zadaniem jest przechwytywanie i ewentualne analizowanie danych przepływających w sieci.
  3. Możliwość wprowadzenia przez inne osoby korzystające z systemu teleinformatycznego i/lub sieci telekomunikacyjnej nielegalnych urządzeń dających nieuprawniony dostęp do usług podlegających ochronie.
  4. Kryptoanalizy, to jest odnalezienia słabości systemu kryptograficznego, a tym samym umożliwienia jego złamania lub obejścia.
  5. Możliwość bycia narażonym na działania innego niechcianego lub “złośliwego” oprogramowana, wykonującego czynności niezamierzone przez użytkownika. Niewchodzące w granice definicji wymienionych powyżej, a występujące pod nazwami: wabbit, trojan, backdoor, exploit, rootkit, keylogger, dialer, hoax itp.

VII. CENY

7.1. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych https://reklamda.pl są podawane w polskich złotych (PLN),

7.2 Na stronie sklepu internetowego podawane są cenami brutto produktów. Ceny brutto zawierają wszelkie składki, jak cła i podatki, w tym podatek VAT, za wyjątkiem kosztów przesyłki, które zależą od sposobu jej realizacji.

7.3. Ceną wiążącą dla stron jest cena po której klient zamówił towar w zamówieniu.

7.4. Na całkowitą cenę zamówienia składa się cena wybranego produktu/ów oraz wariantów.

7.5 Operator zastrzega sobie prawo do modyfikacji całkowitej ceny Zamówienia w przypadku wystąpienia czynników, będących bezpośrednim lub pośrednim skutkiem działań Klienta, o których Zamawiający nie był poinformowany w momencie składania Zamówienia. W szczególności w przypadku gdy:

  • Zamawiający nie dostarczył wymaganych materiałów oraz dostępów, lub dostarczył je z opóźnieniem
  • Zamawiający niedostatecznie sprecyzował wymagania dotyczące końcowego efektu realizacji Zamówienia
  • Zamawiający przesłał błędne informacje lub materiały, czego skutkiem może być konieczność naprawy zrealizowanego Zamówienia
  • Wystąpienia błędów lub wadliwego działania infrastruktury technicznej Zamawiającego – systemu CMS, serwera, baz danych lub poczty

7.6 Każda zmiana ceny Zamówienia przez Operatora będzie wiązać się z poinformowaniem Zamawiającego – po otrzymaniu takiej informacji Zamawiający może zaakceptować zmianę ceny Zamówienia lub całkowicie zrezygnować z realizacji Zamówienia.


VIII. ZAMÓWIENIA

8.1. Zamówienia składane poprzez stronę internetową https://reklamada.pl:

  1. Mogą być składane przez 7 dni w tygodniu przez 24 godziny, za wyjątkiem przerw technicznych.
  2. Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza złożenie Operatorowi oferty zawarcia umowy sprzedaży (kupna) zamówionego produktu.
  3. Złożenie zamówienia następuje w momencie kliknięcia w button „Potwierdzam zamówienie”. Potwierdzenie o złożeniu zamówieniu generowane jest automatycznie i wysyłane drogą e-mail Klientowi.
  4. Jeżeli realizacja zamówienia jest możliwa, na adres poczty elektronicznej Klienta wysyłana zostanie wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji wraz ze wskazana ceną, poprzez nadanie statutu „Wysłane”. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest oświadczeniem Operatora o przyjęciu oferty, o której mowa w ust. 8.1., pkt. b, powyżej i z tą chwilą dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy stronami.
  5. Potwierdzenie realizacji zamówienia następuje w czasie do 2 dni roboczych – w mailu potwierdzającym zostanie podany przybliżony czas realizacji zamówienia.

8.2. Użytkownik może dokonywać zakupów w sklepie internetowym bez rejestracji, jednakże w takim przypadku rezygnuje z utworzenia Konta Użytkownika i funkcjonalności do niego przypisanych, o których mowa w pkt. 6.1.

8.3. Klient  ma możliwość sprawdzenia statusu zamówienia po zalogowaniu się na Konta Użytkownika. Wiadomość o zmianie statutu wysyłana jest również na adres e-mail klienta.

8.4. Zamówienia realizowane są w kolejności ich składania.

8.5. Termin realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 14 dni roboczych. Liczony jest od chwili zaksięgowania wpłaty środków na konto Operatora.

8.6. W szczególnych wypadkach może on ulec wydłużeniu – zmiany terminu dostarczenia usługi uzależnione są od zamówionej ilości produktów. Wszystkie zmiany terminów będą uzgadnianie z klientem drogą elektroniczną. W razie zmian w terminie realizacji zamówienia Operator niezwłocznie powiadamia o tym Klienta. Klientowi przysługuje w takim przypadku prawo anulowania zamówienia w całości lub części, albo jego modyfikacji.

8.7. W szczególnych przypadkach sprzedawca zastrzega sobie prawo nieprzyjęcia zamówienia do realizacji, Sklep zawiadamia Klienta o braku możliwości zrealizowania zamówienia i dokonuje zwrotu wpłaconych należności.

8.8. Klient może dokonywać zmian w zamówieniu aż do momentu nadania przez Operatora statusu „Zrealizowane”

8.9. Zmian w zamówieniu można dokonywać kontaktując się na biuro@reklamada[kropa]pl.

8.10. Klient otrzyma potwierdzenie dokonania zmian lub anulowania zamówienia na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta w procesie składania zamówienia.

8.11. Operator zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji danych Klienta, w szczególności poprzez kontakt telefoniczny.


IX. DOSTAWA

9.1. Większość towarów zamówiony w sklepie internetowym https://reklamada.pl dostarczanych jest drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez Klienta w procesie składania zamówienia. Produkty fizyczne, czyli produkty z kategorii Gadżety i Wydruki wysyłane są za pośrednictwem firmy inPost. Koszt przesyłki produktów fizycznych ponosi kupujący.

9.2. Na czas otrzymania zrealizowanego zamówienia składa się:

  1. czas na otrzymanie materiałów od Klienta (list produktów, plików, wytycznych) i oraz ustalenia dodatkowych uzgodnień dotyczących realizacji zamówienia
  2. czas realizacji zamówienia (kompletowanie materiałów, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, dostarczenie Zamówienia drogą elektroniczną)

9.3.Klient ma obowiązek sprawdzenie poprawności realizacji otrzymanego zamówienia.

9.4. Wraz z towarem wydawana jest faktura VAT. W przypadku braku dokumentu, klient powinien niezwłocznie poinformować o tym fakcie Operatora.

9.5 Produkty z działu Gadżety i Wydruki są wysyłane do paczkomatów inPost lub za pomocą kuriera inPost.

9.6 Przesyłka do paczkomatu kosztuje 19.99zł brutto
Przesyłka za pomocą kuriera inPost kosztuje 25.99zł brutto


X. AKCEPTOWANE METODY PŁATNOŚCI

10.1. Za zakupy w sklepie internetowym reklamada.pl można zapłacić w następujący sposób:

Poprzez zewnętrzne systemy płatności:

Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary: Płatności BLIK, karta płatnicza,
przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank
Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.”

Można też zapłacić zwykłym przelewem bankowym.

10.2. Dane do przelewu;

Nazwa konta: Reklamada Adam Pannek, ul. Gliniki 24D, 44-340 Godów, NIP: 647 260 5506

Numer konta bankowego: PL37105013441000009083100579  ING Bank Śląski


XI. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny z zastrzeżeniem, że zarówno konsument jak i pozostali klienci w przypadku zamówień dotyczących artykułów wytwarzanych ( prefabrykowanych ) na indywidualne zapotrzebowanie klienta, w tym artykułów personalizowanych, nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy oraz zwrotu począwszy od chwili zawarcia umowy sprzedaży, czyli od momentu zamówienia.

  1. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
  2. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
  3. W przypadku Umowy, która polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony (prenumerata), termin wskazany w ust. 1 biegnie od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy.
  4. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
  5. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
  6. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  7. Skutki odstąpienia od Umowy:
  1. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
  2. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
  3. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
  4. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  5. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
  6. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
  7. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.


Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:

  1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  3. w które przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  4. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,
  5. w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy,
  6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
  7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli,
  8. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  9. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
  10. o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy

XII. REKLAMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW

Umową Sprzedaży objęte są Produkty nowe fizyczne(wydruki i gadżety reklamowe) jak i produkty cyfrowe – usługi graficzne, usługi związane z obsługą stron internetowych.

12.1. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie na samej górze – Informacje o Przedsiębiorcy.

12.2. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu elektronicznego formularza reklamacyjnego, udostępnionego przez Sprzedawcę na jednej z podstron Sklepu.

Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

12.3. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument – nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego  terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione

12.4 Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w Pierwszy paragrafie niniejszego Regulaminu.

12.5. W przypadku stwierdzenia przez konsumenta  niezgodności towaru z umową, zobowiązany jest on złożyć reklamację do Operatora  na adres: biuro@reklamada[kropa]pl ze wskazaniem żądania wraz  z załączeniem kopii dokumentu zakupu (paragon fiskalny, faktura vat). Zgłoszenie reklamacyjne powinno, zostać złożone na formularzu reklamacyjnym, znajdującym się na stronie sklepu w zakładce pn. Reklamacje – https://reklamada/reklamacja/.

12.6. Po otrzymaniu reklamacji Operator niezwłocznie ustala z Konsumentem sposób w jaki dokona weryfikacji zgłoszonego żądania. W przypadku konieczności odesłania produktu na adres Operatora, koszty związane z przesłaniem produktu w przypadku uwzględnienia reklamacji, pokrywa Klient.

12.7. Operator zobowiązany jest rozpatrzeć zgłoszoną reklamację  Konsumenta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. Sposób rozpatrzenia reklamacji przesyłany jest na adres wskazany przez Konsumenta na piśmie lub pocztą elektroniczną. Uwzględniając reklamację Operator wskazuje termin w którym zrealizuje zgłoszone żądanie. Nie rozpatrzenie reklamacji w powyższym terminie, uznaje się za uwzględnienie reklamacji.

12.8 Produkty cyfrowe objęte są 30 dniową Gwarancją Zadowolenia. Jesteśmy pewni jakości naszych usług, jeżeli nie będziesz zadowolony z naszych usług i produktów cyfrowych zwrócimy Ci pieniądze i przeprosimy.


XIII. PRZERWY W DZIAŁANIU SYSTEMU

13.1. Operator  nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępu do sklepu internetowego, spowodowany czynnikami niezależnymi od Operatora oraz wynikającymi z tego konsekwencjami.

13.2. Operator zastrzega sobie prawo do przerw w dostępie do sklepu, spowodowanych jego serwisem technicznym, pracami konserwacyjnymi lub pracami nad polepszeniem funkcjonalności sklepu. Jednocześnie Operator zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, by wspomniane przerwy odbywały się w godzinach nocnych i trwały jak najkrócej.


XIV. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

14.1. Dane osobowe przekazywane przez Klientów sklepu internetowego podczas procesu rejestracji i składania zamówienia jak również zakładania konta, są przetwarzane przez Operatora w celu realizacji zamówienia jak również  w celu przekazywania klientowi oferty Operatora, jeżeli Klient wyraził na to zgodę.

14.2. Operator oświadcza, iż realizuje wszelkie obowiązki wynikające z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. z 2002 nr 101. poz. 926 wraz z późn. zm.).

14.3. Dane osobowe są poufne i nie są udostępniane osobom trzecim ani innym podmiotom, za wyjątkiem przypadków gdy wymóg udostępnienia danych wynika z obowiązujących przepisów prawa.

14.4. Klient podając swoje dane osobowe podczas procesu rejestracji i składania zamówienia, jak również zakładając konto, proszony jest o wyrażenie zgody na gromadzenie i przetwarzanie jego danych osobowych przez Operatora w celach wskazanych w pkt.1 i zgodnie z artykułem 23 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

14.5. Operator nie odpowiada za nieprawdziwe lub błędne dane, podane przez Klienta.

14.6. Przekazywane Klientowi  informacje o wszelkich akcjach promocyjnych przeprowadzanych przez Operatora lub jego produktach., zgodnie z wyrażoną przez niego zgodą będą traktowane przez Klienta jako zamówiona informacja handlowa w rozumieniu stosownych przepisów.

14.7. Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z opcji otrzymywania informacji promocyjnych poprzez wysłanie informacji o rezygnacji z otrzymywania informacji promocyjnych na adres e-mail: biuro@reklamada[kropa]pl.

14.8. Operator zapewnia Klientom, których dane osobowe przetwarza, realizację uprawnień wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, w tym prawa dostępu do treści własnych danych osobowych i ich poprawiania oraz prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych na zasadach opisanych w przedmiotowej ustawie.

14.9. W ramach realizacji prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych, Klient ma w szczególności prawo do wniesienia  żądania zaprzestania przetwarzania jego danych.


XV. GWARANCJA

15.1. Towary sprzedawane w Sklepie są objęte gwarancją producenta.


XVI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

16.1. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

16.2. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia na stronie sklepu internetowego https://reklamada.pl. Operator  zastrzega sobie prawo zmiany regulaminu, przy czym Klienta obowiązuje treść regulaminu z daty zawarcia umowy.

16.3.Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu https://agencjacopywriterska.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy (zgodnie z art. 71 k.c.).

16.4. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Operatorem a Konsumentem będą rozpatrywały właściwe sądy polskie zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.

Shopping Cart
Scroll to Top